Pratite nas na društvenim mrežama:

Blog

7 savjeta za oglašavanje tijekom pandemije koronavirusa

Oglašavanje tijekom krize nastale zbog pandemije koronavirusa je dopušteno: nadamo se da ste toga već svjesni. No, sigurni smo da se pitate kako biste u ovakvim vremenima trebali komunicirati s publikom. AdWeek se posvetio ovoj temi i došao do ključnih spoznaja kompanija koje su se hrabro odvažile oglašavati tijekom ove svjetske krize.

#1 Okrenite se alternativnim alatima

Kao brend menadžeru, sinula vam je sjajna ideja, ali trenutno je ne možete ostvariti jer su fotografiranja na čekanju? Agencije su dovoljno kreativne kako bi mogle izvući najbolje što mogu iz postojećih resursa, kao što su stock fotografije, arhiva prethodnih vizuala ili sadržaj koji stvaraju korisnici. “Radi se o povratku osnovama. Nema ukrasa. Nema blještavila i urnebesa. Dovoljna je samo dobra ideja”, izjavila je za AdWeek Katie Roach, izvršna producentica iz kreativne agencije Planet Propaganda.

#2 Prenamijenite svoje poruke

Visa je imala 80% završene kreative za Olimpijske igre prije nego što su početkom mjeseca odgođene. Stoga su se, kao dugogodišnji sponzor, ponovno javili svim sportašima, koji su snimili nove videospotove – ovoga puta kod kuće, pomoću mobitela, pokazujući svoje nadljudske, a opet tako svakodnevne podvige kao što su pranje ruku i dezinfekcija.

#3 Stvorite novi proizvod

Neke američke pivovare, pogotovo lokalne, izgubile su glavni izvor prihoda kad su kafići i restorani morali zatvoriti svoja vrata. Stoga su umjesto piva počele proizvoditi sredstva za dezinfekciju ruku. Jedan od prvih sličnih slučajeva u Hrvatskoj dolazi iz INA MAZIVA, čiji su zaposlenici proizveli dezinficijens za površine INA Dezino, koji se na Ininim maloprodajnim mjestima prodaje u pakiranju od 0,6 litara, a od kojih je 720 litara donirala Stožeru civilne zaštite Republike Hrvatske.

#4 Zaradite svojih pet minuta pažnje

U svojoj novoj kampanji nadahnutoj ostanku kod kuće, Burger King Francuska i agencija Buzzman objavili su vodič za pripremanje nekih od njihovih kultnih sendviča, uključujući Whooper, u vlastitoj kuhinji. Prema riječima Fernanda Machada, direktora marketinga Burger Kinga, kampanja je bila zabavan način za održavanje branda u mislima potrošača, a moglo bi se reći da je uspjela ako je suditi prema desecima besplatnih objavama u medijima.

#5 Ponudite besplatnu uslugu

Kako bi nam bar malo olakšali tjeskobnu svakodnevicu, mnogi svjetski brandovi ponudili su svoje usluge potpuno besplatno. To su prigrlile i domaće kompanije: Pickbox Now besplatan je za gledanje do daljnjeg, A1 Hrvatska omogućio je korisnicima svoje TV usluge besplatno gledanje svih 14 kanala namijenjenih djeci, a Tele2 i Hrvatski Telekom učenicima su omogućili besplatan podatkovni promet tijekom nastave na daljinu i korisnicima darovali besplatne gigabajte.

#6 Prekršite najsvetije pravilo

Logotipi branda obično su svetinja u koju se ne dira, ali ovo nisu obična vremena. Brandovi poput McDonald’sa, Coca-Cole i Audija izmijenili su svoje svjetski poznate zaštitne znakove kako bi promovirali socijalnu udaljenost. Ovo je jedan od onih simpatičnih načina podizanja brand awarenessa koji nam nikako ne može dosaditi.

#7 Reagirajte na vijesti u stvarnom vremenu

Svijet se naočigled mijenja iz dana u dan, a svijet marketinga nikad se nije morao brže kretati. Pametnim oglašivačima svaki će prilog u vijestima ili članak u novinama poslužiti kao nova inspiracija za potencijalni oglas – pod uvjetom da nađu pravi način za interakciju s kupcima. Popeyes, američki restoran brze hrane koji ima impresivnu povijest viralnog marketinga, ponovno je u središtu pozornosti zahvaljujući kampanji koju provodi s Netflixom, a u kojoj dijeli pretplatu za Netflix za tisuću korisnika koji tvitaju fotografiju svoje narudžbe s hashtagom #ThatPasswordFromPopeyes.

Kako se vi oglašavate tijekom pandemije? Imate li hvalevrijednu priču ili neprocjenjiv savjet? Javite nam u komentarima.

Nema komentara
Napišite komentar