Pratite nas na društvenim mrežama:

Blog

5 kreativnih načina za korištenje Facebook Messengera u poslovne svrhe

Messenger marketing, jednostavno rečeno, marketinški je alat za vaše korisnike koji preferiraju aplikacije za razmjenu poruka. Mnogi potrošači preferiraju razgovor umjesto poziva ili e-maila zbog dva glavna razloga: instantna podrška i multitasking. Više od podrške koju pruža telefonski razgovor, mnogi vole live chat jer mogu obavljati druge stvari ako moraju čekati.

Nedavno istraživanje pokazalo je da je 80% upita kupaca riješeno zahvaljujući chatbotovima, bez ljudske intervencije. Chatbotovi pružaju tvrtkama priliku da smanje troškove, posebice u službi za korisnike. Međutim, 47,5% američkih korisnika interneta smatra da chatbotovi daju previše beskorisnih odgovora. Budući da se vlasnici malih tvrtki oslanjaju na pozitivne kritike, ima smisla ustručavati se svoje potencijalne aktivnosti prenijeti na robota.

Dajte Messengeru uzbudljiv, pozitivan i inkluzivan ton. Izbjegavajte previše sarkazma ili ironije, jer takva vrsta humora često nije najbolje shvaćena putem interneta. A kad se vaša komunikacija približi kraju, obavezno se odjavite kako ne biste nekoga ostavili da čeka.

Donosimo pet načina kako vaše poslovanje može profitirati koristeći Facebook Messenger.

#1 Odgovorite na najčešća postavljena pitanja korisnika putem automatskih odgovora

Preporučujemo postavljanje automatskih odgovora za Facebook Messenger kako bi posjetitelji vaše stranice u najkraćem mogućem roku mogli dobiti relevantne detalje o vašoj tvrtki. Facebook pruža ovu značajku besplatno, tako da ne morate plaćati treću aplikaciju da biste je aktivirali.

Razmislite u automatiziranu poruku uključiti sljedeće informacije:

  • usluge koje pružate
  • radno vrijeme
  • mjesto poslovanja
  • odgovore na često postavljana pitanja (FAQ)
  • testimonials za svaki proizvod ili uslugu koju nudite
  • cjenik vaših usluga

Prilikom postavljanja automatskih odgovora, razmišljajte strateški. Cilj je impresionirati korisnike, privući njihovu pažnju i izgraditi povjerenje što je brže moguće. Olakšajte im da saznaju više o vašim uslugama ili proizvodima te ih potaknite na akciju.

Važno: dajte ljudima do znanja da ne razgovaraju s vama, nego primaju automatizirane poruke. Vaši bi odgovori trebali biti kratki, ali obavezno dijelite osnovne informacije. Ne šaljite više poruka kad možete jednostavno odgovoriti jednom porukom.

#2 Šaljite podsjetnike i follow-up poruke klijentima koji su rezervirali termin putem stranice

Facebook vam omogućuje postaviti svoju stranicu tako da potencijalni klijenti mogli rezervirati termin bez napuštanja platforme. Ovo je dobra opcija za savjetodavnu prodaju, gdje prodavač provodi vrijeme s kupcem kako bi razumio problem koji pokušava riješiti i preporučuje rješenje.

Primjerice, ako vodite medicinski spa centar, idealna putanja kupca bit će da sazna za vašu tvrtku, prouči usluge koje nudite i rezervira termin za razgovor s liječnicima. Dodavanje CTA gumba “Book Now” na stranicu olakšat će potencijalnim klijentima rezerviranje termina.

Ako postavite ovu značajku, Facebook Messenger integrira se s vašim sastancima i omogućuje vam slanje automatskih follow-up poruka osobama koje rezerviraju termin i automatske podsjetnike dan prije njihova termina. Postavljanjem automatskih odgovora na rezervirane termine zadržat ćete angažman korisnika na stranici.

#3 Započnite razgovor s ljudima koji potvrde dolazak na vaš event

Koristite li Facebook Evente za najavu događaja koje vaša tvrtka organizira, možete uključiti značajku koja omogućuje prijavljenim sudionicima da vas kontaktiraju u vezi s rezervacijom. Kad rezerviraju mjesto na vašem događaju, Facebook će automatski otvoriti Messengerov chat-prozorčić vaše stranice.

Kad objavljujete event, jednostavno označite okvir u kojem piše “Allow Guests to Message [Your Page] About Their Reservation”, kako biste aktivirali ovu značajku. Kad gosti rezerviraju svoje mjesto, dobit ćete potvrdu putem Messengera. Budući da ćete imati aktiviranu ovu značajku, moći ćete stupiti u interakciju s korisnicima baš kao da vodite normalan razgovor.

Savjet više: Kreirajte custom audience od ljudi koji su se odazvali na vaš event i pokrenite Facebook oglas za one koji su potvrdili dolazak. Ovo će vam pomoći podići awareness na višu razinu i aktivirati konverzije.

#4 Potaknite organske razgovore news feed objavom s CTA gumbom “Send Message”

Iako putem business profila ne možete započeti novi razgovor s ljudima, možete potaknuti kupce i potencijalne klijente da oni započnu razgovor s vama. Jedan od načina je dodati CTA gumb “Send Message” u Facebook post.

Ovo je sjajan način da dobijete konverzije putem postova. Ponudite sjajan sadržaj za preuzimanje i obavijestite korisnike da vam mogu poslati poruku kako bi ga zatražili. Ono što možete postaviti za download su e-book, template ili PDF.

Savjet više: U chat možete dodati članove tima i procijeniti hoće li njihovi osobni profili biti zanimljivi vašim korisnicima, jer bi se mogli lakše povezati znajući da razgovaraju sa stvarnim ljudima umjesto s “tamo nekim adminom” stranice.

#5 Ponovno ciljajte korisnike koji su vam se javili na Messengeru kroz Facebook oglas

S Facebook oglasima, možete kreirati custom audience kako biste ponovno ciljali sve ljude koji su vam se dosad javljali putem “Send Message” gumba na vašim prethodnim oglasima. Pokretanje novog oglasa pomoći će vam ostati u kontaktu s korisnicima koji nisu samo lajkali vašu stranicu, nego su i stupili u kontakt s vama.

Budući da su ovi korisnici iskazali interes za vašu tvrtku, testimonials objava može biti učinkovit način da nastave razmatrati kupnju vaših proizvoda.

Savjet više: Možete stvoriti custom audience prema načinu na koji su korisnici reagirali na vaš Messenger bot. Drugim riječima, ako na Messengeru imate automatizirani upitnik s tri opcije, možete stvoriti tri custom audiencea na temelju svakog odgovora.

Nema komentara
Napišite komentar