Pratite nas na društvenim mrežama:

Blog

Instagram Story oglasi: Pravila i primjeri koji donose impresivne rezultate

Korisnici postaju sve više fascinirani Instagram Storyjima kao autentičnijom, manje filtriranom alternativom redovitim objavama na feedu. Do siječnja 2019. svakodnevno ih je koristilo 500 milijuna ljudi, što predstavlja porast od 250% u odnosu na 2017. godinu kad su uvedeni. Platforma je zabilježila i porast oglašavanja na Storyjima, što znači da tvrtke koje se žele oglašavati imaju sve veću konkurenciju.

Kao oglašivač morate biti sigurni da vaši oglasi koje plasirate putem Instagram Storyja imaju željeni učinak. Umjesto da u oglasnoj kampanji koristite fotografije proizvoda iz kataloga, razmotrite najbolje primjere iz prakse koji dovode do prodaje. Upravo to ćete naučiti raditi u ovom postu. Osim što ćete naučiti osnove izrade Instagram Story oglasa, otkrit ćete i neke od najučinkovitijih taktika za dobivanje swipeova i konverzija.

Početak rada s Instagram Story oglasima

Prije nego što počnete izrađivati oglase koji bolje prodaju, važno je razumjeti osnovna pravila izrade. Pogledajmo osnovne korake za izradu oglasa za Instagram Story:

#1 Definirajte cilj

Što želite postići kroz svoju oglasnu kampanju? Možete odabrati između nekoliko ciljeva za Story oglase, uključujući doseg, svijest o brendu, promet na mrežnoj stranici, angažman, instalacije aplikacije, prikaze videozapisa, generiranje potencijalnih kupaca i konverzije.

#2 Razvijte kreativu

Sljedeći je korak stvaranje sadržaja oglasa koji će ispuniti vaš cilj. To mogu biti fotografije ili videozapisi, zajedno s drugim kreativnim elementima poput naslova i teksta oglasa. Kako bismo vam pomogli u ovome, čitajte dalje jer donosimo nekoliko savjeta za kreiranje Storyja koji privlači pažnju.

#3 Koristite preporučene dimenzije

Ne možete koristiti iste dimenzije oglasa na svim platformama. Instagram je preporučio veličine oglasa koje će osigurati optimalnu vidljivost feed i Story oglasa.

Za slikovne oglase:

  • preporučena razlučivost je 1080 x 1920 piksela
  • održavajte razlučivost od najmanje 600 x 1067 piksela
  • održavajte omjer slike 9:16
  • koristite JPG ili PNG format
  • maksimalna dopuštena veličina je 30 MB

Za video oglase:

  • preporučena razlučivost je 1080 x 1920 piksela
  • održavajte omjer slike 9:16
  • koristite MP4 ili MOV format
  • maksimalna dopuštena veličina je 4 GB
  • trebao bi imati razlučivost najmanje 720p
#4 Postavite ciljanu publiku

Sljedeće što trebate je suziti publiku koju želite ciljati. Imate mogućnost ciljanja korisnika na temelju mjesta, spola, jezika, interesa, ponašanja i dobi. Također možete suziti ciljanje na temelju načina na koji su ljudi povezani s vašim brendom, tj. uključiti ili izuzeti sve koji već prate vašu stranicu, ciljati followere svojih followera i ostalo. Budite sigurni da ste zaista precizni s ciljanjem publike – maksimalno iskoristite Facebook Pixel, lookalike audience i mogućnosti ponovnog ciljanja (retargeting).

#5 Odaberite položaj oglasa

Sljedeći je korak odabir položaja oglasa. Iako Facebook nudi mogućnost automatskog postavljanja, bolje je ručno odabrati željene položaje. Vaša publika na Facebooku može se drastično razlikovati od one na Instagramu. Stoga možda nije pametno prikazivati im iste oglase i ponude.

#6 Osmislite privlačan CTA

Baš kao i oglasi na drugim platformama, i Instagram Story oglasi trebali bi imati jasan i privlačan poziv na akciju (call to action) koji motivira publiku da poduzme željenu akciju. Upotrijebite riječi kao što su saznajte, naručite, kupite, otkrijte, nabavite itd. Možete čak isprobati različite CTA-ove kako biste saznali što najbolje odgovara vašoj publici.

Najbolji primjeri iz prakse za Instagram Story oglas

Nakon što savladate osnove, možete isprobati sljedeće primjere iz prakse kako biste napravili zanimljive oglase koji bolje prodaju.

#1 Prvih nekoliko sekundi učinite privlačnima

Prve tri sekunde Instagram Story oglasa (od ukupno 15 sekundi) presudne su za privlačenje i zadržavanje pozornosti publike. Studija tvrtke RivalHQ otkrila je da brendovi gube oko 20% svoje publike time što Story ‘razbiju’ na dva dijela. Dakle, važno je da vam se Story oglasi ističu više od organskih Storyja i instantno privuku ciljanu publiku.

Korisnici rjeđe preskaču Story oglase koji su vizualno privlačni od samog početka. Eksperimentirajte s bojama, fontovima i fotografijama koje bi privukle vašu ciljanu publiku. NUXE Francuska kreirala je kratki stop-motion video koji je istaknuo njihove proizvode. Upotrijebili su nježnu pozadinsku boju koja odgovara boji njihovog pakiranju, što je stvorilo privlačan efekt. To je rezultiralo povratom od 6,2x na njihovu potrošnju na oglase.

#2 Kreirajte jasne i sažete poruke

S Instagram Story oglasima nemate puno prostora za tekstualne elemente jer vizualni sadržaj zauzima većinu prostora na zaslonu, a publika je ionako sve zahtjevnija kad je u pitanju posvećivanje vremena čitanju teksta. Stoga, ako ćete u oglasima koristiti tekst, pobrinite se da poruka bude kratka i odmah prijeđe na stvar. Možete koristiti čak i carousel i video oglase ako želite ispričati opširniju priču.

Overstock je lansirao video oglas koji je publici postavio kratko pitanje o uobičajenoj percepciji brenda i natjerao ih da “razmisle ponovno”. Uslijedila je serija fotografija proizvoda s porukama od dvije riječi koje su prenijele svoju vrijednost.

#3 Održavajte vidljivost brenda

Svrha plasiranja Instagram Story oglasa je upoznati što više ljudi s vašim brendom i proizvodima. Stoga nema smisla ako ljudi vide vaš oglas, a ne znaju od kojeg brenda dolazi. Pobrinite se da logotip bude jasno vidljiv – nijedan drugi element dizajna ne smije ometati ili odvlačiti pozornost od logotipa brenda u gornjem lijevom kutu zaslona.

Uz to, postoji nekoliko mogućnosti za isticanje imena brenda i osiguravanje bolje vidljivosti brenda u oglasima na Instagram Storyju:

  • istaknite ime brenda ili logotip bez prekrivanja ostalih elemenata
  • usredotočite se na proizvod, posebno ako na njemu stoji naziv brenda i/ili logotip
  • birajte minimalizam kad su boje, fontovi i elementi dizajna u pitanju tako da se ističe ime brenda
#4 Tekst pozicionirajte strateški

Kao što je ranije spomenuto, imate vrlo ograničen prostor za dodavanje tekstualnih elemenata. Iako kratke poruke rješavaju polovinu ovog problema, pozicioniranje teksta jednako je važno. Ne možete jednostavno baciti tekst bilo gdje na ekranu i nadati se najboljem. Morate osigurati da je jasno vidljiv i da ne ometa ostale elemente.

Najbolje je dodati tekst preko praznog prostora kako ga ljudi ne bi propustili pročitati. Iako to nije uvijek moguće, pazite da odaberete vrlo čitljive fontove, pogotovo ako tekst postavljate preko drugih vizualnih elemenata. Možete ga dodati na sredinu zaslona ili iznad “Swipe Up” opcije ako želite odvući ljude od oznake “Sponzorirano” na vrhu. Ako prazan prostor imate samo na vrhu zaslona, pobrinite se da vam tekst nije preblizu oznaci “Sponzorirano”.

#5 Angažirajte influencere

Uključivanje influencera u oglašivačku kampanju može biti sjajan način da pojačate svoje napore. Ako ste već pokrenuli kampanju s influencerima, možda biste mogli iskoristiti sponzorirani sadržaj koji su oni kreirali i za Story oglas. Na taj ćete način uštedjeti puno vremena i resursa u razvoju sadržaja oglasa.

Možete, dakako, napraviti i potpuno novu kreativu koja uključuje influencere – razmislite i o tome da ih pozovete na sljedeći brainstorming. Influenceri dobro poznaju vlastitu publiku, pa bi mogli imati sjajne ideje kako ispričati uvjerljivu priču putem vaših Instagram Story oglasa.

Zaključak

Ova osnovna pravila i najbolji primjeri iz prakse mogu vam pomoći da započnete s uspješnim Instagram Story oglasima koji prodaju. Ali to ne znači da biste se tu trebali zaustaviti. Nastavite testirati i isprobavati različite formate oglasa, razmjenu poruka, vizuale, opcije ciljanja itd. kako biste vidjeli što najbolje odgovara vašem brendu.

Nema komentara
Napišite komentar